Thursday, May 17, 2007

我的蜘蛛侠3




最近,我很忙 - 忙于作业,课业,可是百忙中我还能捧“蜘蛛侠”的场!哈哈!Spiderman 这套戏好看吗?我进场时迟了10 分钟,开场的部分遗漏了,唉!朋友们都回应“不是那么好看”,“很不真实”, “OK 啦”。但是有个书友这么说:“不懂其故事的观众必然会说不好看的”。我呢?我觉得 Peter 好忙,故事中加了很多元素,有点复杂,但是也不会太差。它是适于小孩-成人-老人观赏,因为它的题材有教育性的,让人们能分辨是非黑白,让人们察觉自个身儿也会有叛逆的念头,但只要悬崖勒马,就会回归正途,远离不归路。但是这影片有些部分让我百思不解:

1 片中黑色的“小虫虫”是源自哪里呢?都没有说明。
2 沙人的制造过程太不可思议了!为何他还能生存呢?

为什么片中 Peter 的好友结局会是那么悲哀呢?为什么一个刚找回“正途”的“帅哥”会得如此结局呢?这是为了电影的收视?为了让赏者有多些评论以提高视率呢?

你对此影片有何敢言,感言?不妨一起分享吧!

5 comments:

Andy said...

dont have time to watch

Soppie said...

T_T spiderman .... havent watch ...

Andy said...

this kenix will not reply our comments one..sop..we're too boring...ho ho ho..

kenix said...

I'm really appreciate to sop and colby as they are left their comment on my blog. Firstly, I have to appologise as my response to their comment is quite slow...because I'm rushing for my assignment for my study. hahaha...anyway...thanks and hope everybody have a nice day lol!!!

kenix said...

Seen Sop haven watch...and I believe Colby is quite free now (as all the assignments deadline are over)...then you guys can watch it together...How about this Wednesday?...(Wednesday half price!!)...hahahaha...

Powered By Blogger
Photobucket Malaysia http://blogs.techxii.com KuKuChew 咕咕叫